Kan man överlåta, eller plussa ihop sina ködagar om man flyttar ihop?

Hej!
Min dotter har stått i kö ca 100 dagar hos er, och jag har stått ungefär runt 900, kan hon överta mina poäng då hon vill flytta hemifrån nu. Hennes pojkvän har också stått ca 100 dagar kan de slå ihop sina dagar?

Mvh
Cecilia Boger

Kommentarer

  • Hej!
    Ködagarna är personliga och kopplade till dig som person och kan inte överlåtas. Det går inte heller att slå ihop ködagar.

    Med vänliga hälsningar,
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning