Parkeringsplats med elstolpe för laddning

Hej!
Jag läste någonstans på er hemsida att jag kan ansöka om att konvertera motorvärmarstolpen till så jag kan ladda min elbil. Hur lång tid skulle det ta på ett ungefär att få det gjort? Jag har för nuvarande ingen p-plats utan är nyfiken då jag funderar på att skaffa bil och behöver veta på ett ungefär hur lång tid det skulle ta.

Tack på förhand!
Mvh
Melina

Kommentarer

  • Hej Melina!
    Vi planerar just nu för 10 nya laddplatser för elbil. Adresserna är inte beslutade ännu. För mer information om detta kontakta gärna fastighetschef Zara på 0220-774083.

    Vänliga hälsningar,
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning