Ingår p-plats i lägenhetshyran?

Hej! Ingår parkering när man hyr hos er? Eller måste man söka en, vad händer om man inte får en och vad kostar det?
Amanda

Kommentarer

  • Hej,
    Bilplats söker du genom att registrera dig i vår kö för bilplatser. Det gör du på Mina sidor. Under ”Mina önskemål och prenumerationer” aktiverar du din köplats. När du väl registrerat dig börjar du samla ködagar. Vi fördelar till den sökande med flest ködagar och hen kan skriva kontrakt direkt via digital kontraktskrivning. Det är bara hyresgäster hos Hallstahem som kan söka bilplats hos oss. Du kan bara ha ett kontrakt på garage per bostad, samt två kontrakt på p-plats.
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter
  • Va kostar parkering?
    Amanda
  • Hej,
    En bilplats utan el stolpe kostar 156kr/månad och en med el stolpe kostar 250kr/månad.

    Vänliga hälsningar

    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter