När sker slutbesiktning av min lägenhet?

Hallstahem

Kommentarer

  • Slutbesiktningen ska göras när lägenheten är tömd och städad. Här kan du läsa vår checklista vid flyttstädning!
    Hyresgästen bokar tid med sin områdessamordnare i god tid inför flytten. Man väljer själv om man vill närvara vid besiktning eller om samordnaren får gå in med huvudnyckel och göra slutbesiktning av lägenheten själv.
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning