När ska fasaden målas?

Hej! Jag bor ute i Nibble och mitt hus har helt hemska skrikgula träväggar på balkongerna. Alla andra hus i området har antingen vitt eller beige. Får jag måla den väggen om jag rådgör mer er vilken färg och kulör som passar ändamålet?
Ronja

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din fråga! Ta kontakt med din områdessamordnare i denna fråga. Hans kontaktuppgifter finner du i ditt trapphus och på hallstahem.se under kontakt.

     Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter