Varför har jag inte fått svar på sökt lägenhet?

Hej
Jag har gjort intresseanmälan till flera lägenheter i Hallstahammar men har inte fått svar.
Kan ni svara gärna om ni acceptera eller ej??
MVH
Mohammed F A Hasan

Kommentarer

  • Hej!

    Erbjudande skickas enbart till den sökande med längst kötid samt är godkänd. Du kan hela tiden följa flödet på hallstahem.se under "mina sidor" . Så har du inte fått något mejl med information har du sökande före dig i kön på den lägenhet du sökt.

    Mvh
    Maria Kumpula

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning