Hur söker jag en ledig lägenhet?

Hur gör jag för att söka lägenheten, en 4a som är ledig. Bor i en 4a på Nibble nu.
Daniel

Kommentarer

  • Hej,
    • Sök bland våra lediga objekt efter det boende som passar dig.
    • Lämna intresseanmälan på den lägenhet du vill söka. Du kan endast ha två intresseanmälningar samtidigt.
    • Du får ett mail om du blivit erbjuden en lägenhet och får sedan gå och titta på lägenheten.
    • Glöm inte att tacka ja eller nej på Mina Sidor efter visning av lägenheten!
    Vänliga Hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter