När kan man byta lägenhet inom Hallstahem?

Hej!
Jag har fått en 1:a på Parkgatan från och med 1/4. Jag såg nu att det fanns en 3:a på Bulten som jag nu intresseanmält. Hur blir det när man har signerat ett kontrakt på en annan lägenhet? Måste man bo i den ett tag innan man byter till en större?

Sofia

Kommentarer

  • Hej!

    Du ska ha bott i din lägenhet i minst 12 månader innan du får byta till en annan bostad inom Hallstahem.

    Med vänlig hälsning

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning