Hur ändrar jag min intresseanmälan till ett annat objekt?

Hej! Jag har gjort intresseanmälan på 2 stycken ettor, men nu vill jag ta bort ena 1an och ställa upp mig på en tvåa som ligger ute. Hur ändrar jag?

Mvh Philip
Philip Åkerhielm

Kommentarer

  • Hej!
    Tack för din fråga! När du är inloggad på hallstahem.se så kan du gå in på den lägenhet du intresseanmält och klicka på knappen ångra intresseanmälan. Om det är en lägenhet där ansökningstiden gått ut påverkar den inte ditt fortsatta sökande utan du kan då direkt lägga en ny intresseanmälan.

    Med vänlig hälsning,

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning