Lägenhet

Hej,
Jag och mina barn bor för tillfälligt ensamma i ett hus sedan separationen för dryga 1,5 år sedan.
Nu klarar inte det ekonomiska längre och vi söker med ljus och lykta efter en 3rok alt 4rok.
Har ni något ni kan erbjuda? Jag har inga ködagar att tala om.
Det handlar om Hallstahammar.
Fredrik

Kommentarer

  • Hej Fredrik,

    Tack för din förfrågan, alla våra lediga lägenheter för tillfället är de som finns publicerade på hemsidan. Vi rekommenderar att gå in på hemsidan och söka de lägenheter som finns då kötiden kan variera.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter