Kan jag få nya köksluckor och spis utbytt?

Hejsan!

Jag och min sambo har bott i vår lägenhet för 5 år nu. Jag vill fråga om det går att byta köksluckor eftersom de är riktigt gamla och behöver ofta skruvas fast ( under diskbänken) men efter ett tag lossnar de igen.

Spisen också. Den är riktigt gammal och för 6 månader sedan märkte vi när vi lagar något samtidigt en brukar att sluta fungera. Det har hänt ett tag nu och det är inte kul ska jag bara säga 😵‍💫

Är det möjligt att byta den mot en ny?

Mvh,

Ruza

Ruza Petrovic

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Kontakta er samordnare så gör han en bedömning av spisen samt luckorna. Kontaktuppgifter till er samordnare hittar ni i trapphuset.

    Mvh
    Maria Kumpula
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning