Hur många ködagar behöver man?

Vad är snittet för att få en 4:a ute i Nibble? Är det flera års ködagar som behövs?
Jesper

Kommentarer

  • Hej!

    Vi har generellt svårt att svara på kötid med anledning av att det skiftar så mycket över tid vilka som just då söker. Som det ser ut just nu har den sökande som fått första erbjudandet stått i kö drygt 7 år. I vissa fall har det räckt med 3 år för att få första erbjudandet.

    Så vi rekommenderar att alltid söka, ibland sjunker kötiden något när någon tackar nej och vi går vidare nertill nästa sökande.

    Önskar du få mer information hur just du ligger till kan du kontakta uthyrningen direkt på 0220-774002.

    Med vänlig hälsning
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning