Kö till garage och p-platser

Hej,
Jag vill ställa mig i kö för garage och p-platser men det verkar inte gå. Jag hittar inte... Jag har kollat på mina sidor och kan bara ställa mig i kö för lägenhet och förråd.
Kan ni hjälpa mig? Ställ mig i kö för garage och p-platser i alla områden.
Hälsningar
Jörgen Andersson

Kommentarer

  • Hej!
    Man Måste ha ett hyresavtal på en lägenhet för att kunna stå i kö för bilplatser och garage hos oss.
    Ebrahimsheik Yassin Kundvärd, Kundcenter