Hej,min man och jag är under separation vi står i bostadskö och har över 1000 dagar och min man står som medsökande.kan vi båda utnyttja dem dagar vi har eller måste vi ha varsin kö?
Marie

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Kontakta Hallstahems uthyrning så kan vi hjälpa er att dela på er ansökan och ni behåller då båda två era ködagar. Uthyrningen nås på 0220-774002.

    Mvh

    Maria Kumpula
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning