Intresseanmälan

Hej
Jag vill hyra lägemhet I Hallstahammar pga mitt jobb ligger 12 km från Hallstahammar. Jag bor i Köping. Jag har fast jobb. Jag har gjort intresserad till två lägenheter men ingen svar?
Mohammed F A

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Hallstahem fördelar utefter kötid vilket innebär att den sökande som stått längst i kö av de sökande samt är godkänd får ett erbjudande.

    Så har du inte fått ett erbjudande betyder det att det funnits sökande med längre kötid. Önskar du att vi kontrollerar just din ansökan är du välkommen att kontakta uthyrningen direkt på 0220-774002.

    Mvh
    Maria Kumpula
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning