Kan jag ladda min elbil hos Hallstahem?

Ska besöka Hallstahammar och undrar om Hallstahem har P-platser för att ladda min bil?
Mia

Kommentarer

  • Hej!

    Hallstahems laddstationer kan användas av både hyresgäster och dig som besökande i Hallstahammar. Vi kan idag erbjuda laddning på Trädgårdsgatan 10 samt Parkgatan 8.
    Vi förbereder även för laddstationer i Kolbäck på Hallstavägen 13.

    För att ladda din bil behöver du börja med att installera appen EFUEL Charge och väl på plats följer du instruktionerna på laddstolpen.

    Välkommen att ladda din bil hos Hallstahem!

    Vänliga hälsningar
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning