Jag kan inte logga in och behöver nytt lösenord, hur går jag tillväga?

Hallstahem

Kommentarer

  • Klicka på Logga in eller Mina Sidor på startsidan. Klicka på länken "Jag har glömt mitt lösenord". Fyll i ditt personnummer, kryssa i "Jag är inte en robot" och skicka. Du får då en verifikationskod skickat till din mejladress, som du angav när du registrerade dig. Har du bytt e-postadress, så behöver du kontakta Kundcenter så hjälper vi dig vidare.
    Ebrahimsheik Yassin Kundvärd, Kundcenter
    (Uppdaterad )
  • Får bara veta att lösenordet inte godkänns fast jag fått verifieringskoden och väljer nytt lösenord. Vad är reglerna för vad lösenordet ska innehålla ?
    Christina
  • Hej,
    Var god och kontakta vårt kundcenter på telefonnummer 0220 77 40 00 så hjälper vi dig med inloggningsuppgifter.
    Med vänliga hälsningar

    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter