När försvinner min intresseanmälan från Mina Sidor?

Hej om man har intresseanmälan på en lgnhet som har hyrts ut till någon annan, hur lång tid tar det innan den försvinner från mina intresseanmälningar? Eller behöver jag gå in och ta bort den, i sånt fall hur gör jag det?
Nina

Kommentarer

  • Hej!
    Din intresseanmälan försvinner automatiskt när någon har skrivit avtal på den lägenheten. Så du behöver själv inte göra något.

    Vänliga hälsningar,
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning