Kan jag göra en intresseanmälan?

Kan jag intresseanmäla en lägenhet fast jag inte bott i min nuvarande i 6 månader? Det är inflytt nästa år så kommer hinna bo här i 6 månader innan inflytt.
Emilia

Kommentarer

  • Hej,
    Du kan lägga in en intresseanmälan på en lägenhet trots att du inte har bott i din nuvarande lägenhet mer en 6 månader. Vi gör en kontroll när vi får intresseanmälningarna och har i åtanke när inflyttningsdatumet är.

    Vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter