Vad krävs för att få lägenhet hos er?

Hej!
Jag är intresserad av att intressa anmäla 3 rok. Min fråga är: Är det någon särskilda krav för att ha chans att bli erbjuden rok? Som t.ex inte vara ensamstående? Ha fast anställning? Ha fast inkomst som inte är sjukersättning eller motsvarande?

Vänligen

Maria

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din fråga, som sökande behöver du uppfylla de krav som finns i Hallstahems uthyrningspolicy. Sökanden måste ha inkomst gällande minst 6 månader räknat från inflyttningsdagen för att betala hyran. Med godkänd inkomst menas lön, pension, företagarinkomst eller a-kassa.
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter