Hur installerar jag tvättmaskin?

Hej! Jag vill installera tvättmaskin. Jag har inte flyttat in ännu men vad jag förstår av kontraktet måste jag meddela er att jag vill installera en tvättmaskin. Hur gör jag det? Självklart anlitar jag en fackman när så sker.
Mvh
Anneli
ANNELI

Kommentarer

  • Tack för din fråga. Hallstahem kopplar inte in tvättmaskin, så där behöver du själv kontakta någon som kan utföra arbetet åt dig på ett fackmannamässigt sätt för att undvika vattenskador. Men kontakta gärna din områdessamordnare för att kontrollera om det finns möjlighet att koppla in vatten. Kontaktuppgifter till din samordnare finner du i ditt trapphus.

    Vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter