Installationer i lägenhet

Har anmält intresse för 3 r o k  på Nämdemansgatan 3 A. Finns det plats att installera tvättmaskin och torktumlare i badrummet och diskmasskin i köket?
Håkan

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för ditt mejl, det är förberett för tvättmaskin men kan inte svara på om det finns plats för en fullstor maskin. Det bästa är att vid ett eventuellt erbjudande gå och titta på plats hur möjligheterna ser ut.

    Ska diskmaskin installeras kan det vara möjligt att du behöver ta bort något skåp i köket och detta behöver då återställas vi en eventuell avflytt.

    Med vänlig hälsning
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning