Jag kan inte logga in på Mina Sidor

Fick meddelande om att byta lösenord. Det går inte, jag vill inte tappa min köplats. Kan ni hjälpa mig?
Carina Pålsson

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga. Du borde ha fått ett mejl att du behöver logga in för att behålla dina ködagar. Jag har nu uppdaterat din köplats idag. Om du inte kan logga in så kan du använda glömt lösenord på Mina Sidor för att skapa ett nytt. Får du inte något mejl, så kanske du har bytt mejladress sedan du registrerade dig? Hör då av dig till Kundcenter, så hjälper vi dig.
    Ann-Katrin Pettersson
  • Kan inte logga in och uppdatera min sida. Syns inga ködagar eller nåt
    Ellinor
  • Hej Ellinor,
    Du kan kontakta vårt kundcenter så kan vi hjälpa till med inloggningsuppgifter till mina sidor.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter
  • Hej
    Jag har också problem med inloggning.
    Laddawan
  • Hej,
    Vår hemsida ligger nere för tillfället och kommer att vara igång igen fredagen den 15 decmeber.
    Med vänliga hälsningar!
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter
  • Hej kommer inte in på minasidor sen ni gjort om hemsidan
    Kari hakola
  • Hej!
    Om du inte är hyresgäst idag utan står i kö och samlar ködagar och prenumererar på lediga objekt, kommer dina sparade poäng automatiskt att överföras till din nya sökandeprofil när du registrerar dig igen. Registrera dig på nytt som sökande för att återfå dina köpoäng. Kom ihåg att välja vilka områden du är intresserad av i din nya ansökan. Mer information om hur du registrerar dig på nytt hittar du här: Registrera dig på nytt

    Med vänlig hälsning
    Ingela Liss Kågebäck Marknads- & Kommunikationschef