Vad räknas som fast inkomst?

Jag har sökt om en lägenhet hos er och ska skicka in ett bevis som styrker min inkomst. Jag studerar och har CSN, funkar det som ”bevis” när man söker lägenhet hos er?
Esefa

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.
    Du måste ha inkomst gällande minst 6 månader räknat från inflyttningsdagen och din inkomst ska stå i proportion till den aktuella bostadens hyresnivå.

    Så för att vi ska kunna bedöma din ansökan behöver du kontakta uthyrningen direkt på 0220-774002 så kan vi hjälpa dig att kontrollera just din ansökan.

    Med vänlig hälsning
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning