Information om skadedjur hos grannar

Hur kommer det sig att ni inte går ut med information till hyresgäster när grannarna har fått möss/råttor inne i sin lägenhet? Jag tycker att när man är granne med en som är drabbad så det borde komma information om detta.
Sophie

Kommentarer

  • Hej Sophie,
    vi värnar om våra hyresgästers integritet, därför informerar vi inte om skadedjur i huset så länge det inte finns risk för spridning. I det här fallet har vi gjort bedömningen att det inte föreligger någon risk.

    Hälsningar Ibrahim
    Ebrahimsheik Yassin Kundvärd, Kundcenter