Jag har fått inbrott i mitt förråd, vad gör jag?

Vi fick inbrott i helgen och undrar vad ni kan hjälpa till med för att förhindra att vårt förråd blir utsatt igen?

Barbro Axelsson

Kommentarer

  • Hej Barbro!
    Det är viktigt att du polisanmäler inbrottet direkt. På så vis ökar polisens chanser att både hitta gärningsman och stöldgods. Därefter ringer du oss i Kundcenter 0220-77 40 00, så gör vi en felanmälan. Då tar områdessamordnaren en titt på förrådet och beslutar om åtgärd.

    Hälsningar Ingela
    Ingela Liss Kågebäck Marknads- & Kommunikationschef