Varför har vi olika hyror?

Jag betalar mer för min trea än trean vägg i vägg med min. Varför betalar jag mer?
K Andersson

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Anledningen att hyran skiljer beror troligtvis på tidigare tillval. På den adress där du bor har det funnits möjlighet att välja till solskydd till den inglasade balkongen, vilket medfört en hyreshöjning.

    Har du fler frågor är du välkommen att ta en ny kontakt med oss!

    Med vänlig hälsning
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning