Varför kan jag inte intresseanmälan på en ledig p-plats?

Hej! Jag har precis flyttat upp till Bulten och hyr en parkering där. Vi skulle behöva en parkeringsplats till. Men jag kan inte ställa mig i kö igen till p-platser och verkar inte kunna söka den via hemsidan. Jag undrar om jag därför kunde söka den platsen? För vi vill jättegärna hyra den parkeringen då vi har två stycken bilar.

Hur gör jag om jag inte kan söka den via hemsidan?

Mvh Sofia
ÖST SOFIA

Kommentarer

  • Hej!
    Du stod inte i kö för parkering och då kan du inte söka parkering. Vi har nu aktiverat så att du står i kö för parkering. Logga in på mina sidor så ska du nu kunna söka.

    Ingela Liss Kågebäck Marknads- & Kommunikationschef