Hur ställer jag mig i kö för Knektbacken?

Hur gör jag för att ställa mig på kö, intresserad, av lägenhet i det nya huset som ska byggas på Knektbacken?
Göran

Kommentarer

  • Hej!

    Du börjar med registrera dig på hallstahem.se. Var noga med att fylla i alla uppgifter vi efterfrågar. Kan du inte registrera dig som sökande kanske du tidigare har varit registrerad eller haft ett avtal med oss. Prova då att logga in istället. För att inte falla ur vår kö måste du sedan uppdatera din köplats en gång per år.

    Behöver du hjälp att registrera dig så ring Hallstahems uthyrning på 0220-774002 så hjälper vi dig.

    Med vänlig hälsning
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning