Hyra lägenhet

Det är så jag vill hyra hos er men har anmärkning går de att lösa på något sätt ändå tex betala 2-3 hyror i förskott så ni ser man är pålitlig
Julia

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Kravet enligt Hallstahems uthyrningpolicy är att den sökande ska vara skuldfri och ha en fast stadigvarande inkomst. Så svaret är att finns aktivt skuldsaldo kan vi inte godkänna. önskar du läsa hela uthyrningspolicyn finns den i sin helhet under följande länk Uthyrningspolicy
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning