Hur ställer jag mig i kö till en parkeringsplats?

Det står att man behöver aktivera sin köplats för att kunna ställa sig i kö för en parkeringsplats. Hur gör jag detta?
Denise

Kommentarer

  • Hej!

    Aktivera din köplats kan du göra under "mina sidor " på hallstahem.se.
    Under rubriken köer kan du sedan kryssa i de köer du vill aktivera och därefter börja söka aktivt.

    Behöver du mer hjälp är du välkommen att kontakta oss på nytt.

    Vänlig hälsning

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning