Hur öppnar jag porten via min mobil?

Hallstahem

Kommentarer

  • När en besökande ringer på din porttelefon får du ett samtal till din telefon. Du trycker på siffran 5 på din telefon för att låsa upp porten.
    Ebrahimsheik Yassin Kundvärd, Kundcenter
  • Det ringer inte på min telefon när någon trycker på porttelefon??
    Minna
  • Hej!
    Kontakta Hallstahems kundcenter för att kontrollera att vi har rätt mobilnummer inlagt. Kundcenter kan du nå på 0220-774000.

    Vänliga hälsningar
    Maria
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning
  • Vilken siffra på mobilen för att neka tillträde i porten, har tappat bort papperet om det. (ringde nån mitt i natten på mitt namn)
    Jonny
  • Hej!

    För att inte släppa in så väljer du antingen att lägga på luren eller tryck på 0 på din telefon.

    Vänliga hälsningar Maria
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning
  • Ringer det på telefonen, men porten öppnas inte vid tryck på 5? Då handlar det om en inställning du behöver göra i din telefon. Läs mer här
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning