Hur många fyror har Hallstahem i Kolbäck?

Hur många fyror har ni i Kolbäck, hur ofta blir någon ledig i snitt?
Marianne

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.
    Hallstahem har totalt 15 stycken 4 rum och kök i centrala Kolbäck och 4 stycken på Linnébacken i Strömsholm. Med anledning av att det är ett fåtal lägenheter är det inte ofta något blir ledigt. Du får hålla utkik på vår webb, där vi lägger ut alla ledig objekt kontinuerligt. Om du vill kan du prenumerera och får då mejl så fort en sådan lägenhet blir ledig. Prenumeration ordnar du på Mina Sidor.

    Med vänlig hälsning
    Maria
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning