Hur fixar jag internet?

Hej! Hur får jag tecknat internet via fibra? Och måste jag köpa en router till det?
Hanna Helgerud

Kommentarer

  • Hej,

    På Fibras hemsida fibra.se hittar du information om alla tjänster och leverantörer. När du beställer måste du ha ditt uttagsnummer på stadsnätuttaget i din bostad. Du kan även kolla med den leverantören du beställer internet ifrån om de kan tillhandhålla en router då vi inte gör det.

    Vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter