Kan ni sätta upp fler hundlatriner?

Vore det inte dags att montera upp en del hundlatriner i Kolbäck? Så kanske folk kan lära sig att plocka upp efter sin hund när det finns någonstans att slänga skiten.. det är bra tröttsamt när man måste titta ner konstant för att inte trampa i hundbajs dessvärre när man har barn som springer runt…
Martin

Kommentarer

  • Hej Martin!
    Jag förstår frustrationen. Det är kommunen som äger den här frågan, så jag skickar önskemålet vidare till dem för komplettering runtom i Kolbäck.

    Med vänlig hälsning,
    Lina Andersson