Hjälper ni seniorer att sätta upp gardiner, byta glödlampor eller liknande?

Min gamla mor bor hos er och jag bor på annan ort - kan ni hjälpa henne att sätta upp julgardiner så att hon slipper klättra upp på pallar?
Stellan

Kommentarer

  • Hej Stellan!
    Kontakta kommunens "Fixarna" på tel 0220-24673. De hjälper till gratis med den här typen av uppgifter för att undvika fallskador.
    Lina Andersson