Handdukstork/element

Jag undrar hur handdukstorken fungerar, eller snarare om det är värmekällan som ska hålla badrummet varmt under vinterhalvåret? Går den på el som jag måste stå för eller är det ett vattenburet system som är i samma system som övriga element i lägenheten?
Pasi

Kommentarer

  • Hej,
    Handukstorken funkar som att den går igång under vintertid när dom övriga elementen i lägenheten i bostaden blir varma, under sommarhalvåret kan man själv välja att slå på handukstoken med en knapp undertill. Handukstorken går på hushållselen.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter