Golv och trösklar

Hur skadad måste golvet samt trösklarna vara för att bli utbytta? Jag vill inte vara till för mycket besvär men tycker golvet är väldigt fult i hall, vardagsrum och sovrum. Samt trösklarna ser väldigt ofräscha och skadade ut!
Alice

Kommentarer

  • Hej Alice,
    Tack för din förfrågan, det är områdessamordnare som beslutar om det är dags att byta golv och trösklar. Din samordnares kontaktuppgifter finns i trapphuset.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter