Kan man hyra både garage och parkeringsplats?

Hej! Står för närvarande i kö hos er, men undrar om det finns möjlighet till att ha både garage och parkeringsplats? Har både bil och motorcykel och skulle vilja ha ett garage till motorcykeln
Kan man söka garage på alla områden eller bara där man bor?

Stefan

Kommentarer

  • Hej!
    Det finns möjlighet att ha ett garage samt två p-platser som boende hos Hallstahem. Du kan även söka garage på alla områden och ansökan görs direkt på hallstahem.se. Du kan dock inte börja söka garage och p-platser förrän du har tecknat ett avtal för lägenhet hos Hallstahem.

    Med vänlig hälsning,
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning