Får jag fräscha till badrummet?

Får man spraya saker i badrummet till en annan färg? Så som toalettpappers hållare, badrumsskåp osv om de tas ned vid färgning så de inte kommer på andra ytor. Alltså sånt som endast sitter fast med skruvar?
Maja

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Nej, vi avråder från att måla om inredningen i badrummet detta med anledning av att materialet som används i badrummet antingen är i metall eller annat vattenavisande material och färg fäster dåligt på dessa.

    Har du fler frågor kontakta gärna din områdessamordnare, kontaktuppgifter finns i ditt trapphus.

    Med vänlig hälsning
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning