Försörjningsstöd som inkomst

Hej Hallstahem!

Gör ni några undantag gällande dem, av era bostadssökanden, som har försörjningsstöd som inkomst?
Med andra ord: Finns det någon möjlighet att jag, med försörjningsstöd, kan beviljas en lägenhet hos Hallstahem?

Stort tack på förhand!
S

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Kravet är att den sökande ska ha en egen fast inkomst, vilket innebär att Hallstahem inte godkänner försörjningsstöd. Önskar du mer information läs gärna Hallstahems uthyrningspolicy.

    Med vänlig hälsning
    Maria
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning