Hur ska man flyttstäda en lägenhet som ska renoveras?

Hej!
Min dotter ska flytta och när hon har flyttat ska ni renovera lägenheten innan nästa hyresgäst flyttar in. Hur ska vi flyttstäda lägenheten?
Christina

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din fråga! Du ska alltid flyttstäda din lägenhet då vi inte vet hur omfattade renoveringen kommer att bli. Kontakta gärna din områdessamordnare för utförligare information. Kontaktuppgifter finns i trapphuset.

    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter