Får man ha pool på gräsmattan utanför?

Hej,

Jag bor på bottenvåningen i ett av era radhus och undrar om man får ha pool på gräsmattan?
Hallstahem

Kommentarer

  • Badpool är okej på din egen uteplats, under förutsättningen att du följer alla nödvändiga säkerhetsåtgärder som poolskydd. Dock har vi en begränsning för poolens storlek på max 500 liter. Anledningen är att läckage på större pooler kan medföra vattenskador på fastigheten, samt att vattenåtgången blir stor.

    Hälsningar
    Ingela
    Ingela Liss Kågebäck Marknads- & Kommunikationschef
    (Uppdaterad )