Får jag måla om eller tapetsera själv?

Hallstahem

Kommentarer

  • Ja, så länge det är fackmannamässigt gjort. Kontakta gärna din samordnare innan du utför arbetet, så kan han gå igenom vad du behöver tänka på.
    Ebrahimsheik Yassin Kundvärd, Kundcenter
  • hej,
    Jag undrar,om man kan få sin lägenhet tapetserad? Jag har bott i min lägenhet nu i 16 år. Gör hallstahem sånt?
    Mimmi
  • Hej!
    Tack för din fråga Mimmi. Nej Hallstahem tapetserar inte utan vid behov målar vi istället. Hör av dig till din områdessamordnare om du tror att det är dags för renovering i din lägenhet, så gör han en behovsbedömning hemma hos dig.

    Numret till just din samordnare finner du i ditt trapphus och här (under fastighetsförvaltning). Har du några fler funderingar är du välkommen att kontakta oss på nytt.

    Med vänliga hälsningar
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning