Kan Hallstahem koppla in min diskmaskin?

Hej, jag har en bänkdiskmaskin och undrar om Hallstahem kan koppla in den? Jag behöver ett uttag på vattenkranen.
Daniel

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga. Hallstahem kopplar inte in diskmaskin där behöver du själv kontakta någon som kan utföra arbetet åt dig på ett fackmannamässigt sätt för att undvika vattenskador. Men kontakta gärna din områdessamordnare för att kontrollera om det finns möjlighet att vi kan byta blandare åt dig. Kontaktuppgifter till din samordnare finner du i ditt trapphus.

    Med vänlig hälsning
    Maria
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning