Kan man boka tvättstugan digitalt?

I vår tvättstuga finns en digital bokningstavla uppsatt, men hur och när den är redo att tas i bruk framgår inte. Är det möjligt att boka tvättid digitalt via er hemsida?
Lise-Lott

Kommentarer

  • Hej!

    Arbetet med att installera digital bokningstavla pågår och information kommer skickas ut till er hyresgäster med information när den är redo att tas i bruk.

    För närvarande är det inte möjligt att boka digitalt utan bokning görs på plats i tvättstugan.

    Vänliga hälsningar
    Maria Kumpula

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning
  • Hej!
    Nu ska man kunna boka tvättstugan digitalt där jag bor. Hur går man tillväga?
  • Hej !
    Instruktion skall finnas vid den digitalboknings tavlan, för mer info Ring  Kundcenter.
    Ebrahimsheik Yassin Kundvärd, Kundcenter
  • Hej,
    Vi har fått en digital bokningstavla nu på Nämndemansgatan, men behöver hjälp att boka tvättid eller en instruktion bredvid tavlan hur man gör. Tack!
    Mvh Krister
    Krister
  • Hej!
    Bokningstavlorna på denna adress är inte i bruk ännu, dessa beräknas vara i drift i slutet av februari. Mer information kommer att skickas ut till er hyresgäster med information när den är redo att tas i bruk.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter
  • När kan man boka digitalt till tvättstugan på Snevringevägen 45??
    Amanda
  • Hej Amanda,
    Bokningstavlorna på denna adress är i bruk så du kan boka en tvättid redan idag, instruktioner på hur man bokar en tvättid finns vid bokningstavlan.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter