Köksdörr finns på ritningen, men saknas i lägenheten. Får jag en ny?

Waseim

Kommentarer

  • Hej!

    Det stämmer att köksdörr inte finns i alla Hallstahems lägenheter. Kontrollera ditt förråd om dörren finns sparad där. Annars så finns det ingen dörr till din lägenhet. Om köksdörr saknas är det inget Hallstahem sätter in.

    Vänliga hälsningar,
    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning
  • Hej. Jag har samma problem att det saknas en köksdörr. Är i behov av den för att stänga så inte så mycket ljus kommer in på morgonen. Lägenheten har ett läge så direkt solen går upp går den rakt in i sovrummet. Finns också med i min ritning att det ska vara en köksdörr. Har letat i källaren i förrådet men finns ingen köksdörr. Kan man få en? köpa en? Kan göra allt själv. Vill bara kunna stänga köket.
    William
  • Hej!

    Det kan förekomma avvikelser från ritningen men kontakta gärna din samordnare för att höra vad du själv kan göra. Kontaktuppgifter till din samordnare finns i ditt trapphus.

    Mvh
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning