Brandsäkerhet

Om jag testar brandvarnaren och den fungerar, är den då använd och behöver bytas?
Marie

Kommentarer

  • Hej,
    Tack för din fråga, nej du behöver inte byta ut din brandvarnare när den är testad. Brandvarnaren signalerna när det är dags för ett batteribyte på den och då kan du kontakta vår felanmälan på telefonnummer 0220 774000 för byte av brandvarnare.
    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter