Boende

Finns det 55+ boenden? Isf vart?
Jessika Öberg

Kommentarer

  • Hej

    Här nedan kommer lite info om Hallstahems 55 + boenden.

    Trygghetsboende 55+
    För dig som är över 55 år erbjuder vi Hästhovens Trygghetsboende 55+ på Hästhovsvägen 1 i Östra Nibble, samt Myrans Trygghetsboende 55+ i Kolbäck. Här finns personal i huset alla dagar i veckan, samt möjlighet till gemensam lunch. Det anordnas även sociala aktiviteter som till exempel sittande gymnastik, bingo och musik. På Hästhoven har du även tillgång till gym med instruktörer vissa dagar. Lediga lägenheter visas under Sök ledigt.

    55+ boende
    Trädgårdsgatan 55+ på Trädgårdsgatan 4 i Hallstahammar är vårt 55+ boende. Här finns hiss och lägenheterna är extra tillgängliga med breddade dörrar och välutrustade badrum.  Du måste vara minst 55 år för att få teckna ett hyresavtal här. Det som skiljer detta boende från ett Trygghetsboende, är att det inte finns personal i huset , eller möjlighet till gemensam lunch eller gym. Lediga lägenheter visas under Sök ledigt.

    Mvh
    Maria

    Maria Kumpula Kundvärd, uthyrning