Blir möjligheten till diskmaskin kvar efter stambytet?

Jag har för närvarande ett uttag för diskmaskin på blandaren i köket. Denna ska bytas ut i samband med stambytet. Kommer ett nytt uttag för vatten till diskmaskin att installeras?
Pontus

Kommentarer

  • Hej Pontus,

    Tack för din fråga, Det installeras i nuvarande stambyte en ny kran i köket med diskmaskins avstängning. De som har bänkdiskmaskin idag installeras igen när stambytet är klart.

    Med vänliga hälsningar
    Aryet Özer Kundvärd, Kundcenter